Škoda Auto zvýšila výrobní kapacitu modelu Škoda Fabia z 1000 na 1200 vozu denně. Flexibilně tak reaguje především na zvýšenou poptávku po malých vozech v souvislosti se zavedením takzvaného šrotovneho v některých zemích Evropské unie.
„Toto je nutný krok k uspokojení zvýšené poptávky. I přes tento rekordní objem se bude ještě možno setkávat s delšími dodacími lhůtami. Navíc také optimalizujeme naši logistiku, abychom oblíbené Fabie k zákazníkům dostávali co nejrychleji “ uvedl Fred Kappler, člen představenstva za oblast Prodej a marketing.
Největší nárůst prodeje zaznamenala Škoda Auto v Německu. Zde bylo za první čtyři měsíce prodáno celkem 29 280 fabií. Proti loňskému roku, kdy bylo během ledna až dubna prodáno 15430 je to téměř dvojnásobek.
Kromě modelu Škoda Fabia je v Německu velký zájem také o vozy Octavia Tour.
Škoda Fabia vděčí se těší oblibě zákazníků díky vynikajícímu poměru cena/užitná hodnota a nízkým provozním nákladům. To podtrhuje její ekologická verze Škoda Fabia GreenLine, která se pyšní spotřebou paliva v kombinovaném režimu 4,1 l nafty na 100 km a sníženými emisemi CO2 109 g/km.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?