Škoda Auto zvýšila výrobní kapacitu modelu Škoda Fabia z 1000 na 1200 vozu denně. Flexibilně tak reaguje především na zvýšenou poptávku po malých vozech v souvislosti se zavedením takzvaného šrotovneho v některých zemích Evropské unie.
„Toto je nutný krok k uspokojení zvýšené poptávky. I přes tento rekordní objem se bude ještě možno setkávat s delšími dodacími lhůtami. Navíc také optimalizujeme naši logistiku, abychom oblíbené Fabie k zákazníkům dostávali co nejrychleji “ uvedl Fred Kappler, člen představenstva za oblast Prodej a marketing.
Největší nárůst prodeje zaznamenala Škoda Auto v Německu. Zde bylo za první čtyři měsíce prodáno celkem 29 280 fabií. Proti loňskému roku, kdy bylo během ledna až dubna prodáno 15430 je to téměř dvojnásobek.
Kromě modelu Škoda Fabia je v Německu velký zájem také o vozy Octavia Tour.
Škoda Fabia vděčí se těší oblibě zákazníků díky vynikajícímu poměru cena/užitná hodnota a nízkým provozním nákladům. To podtrhuje její ekologická verze Škoda Fabia GreenLine, která se pyšní spotřebou paliva v kombinovaném režimu 4,1 l nafty na 100 km a sníženými emisemi CO2 109 g/km.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?