„Toto je nutný krok k uspokojení zvýšené poptávky. I přes tento rekordní objem se bude ještě možno setkávat s delšími dodacími lhůtami. Navíc také optimalizujeme naši logistiku, abychom oblíbené Fabie k zákazníkům dostávali co nejrychleji “ uvedl Fred Kappler, člen představenstva za oblast Prodej a marketing.
Největší nárůst prodeje zaznamenala Škoda Auto v Německu. Zde bylo za první čtyři měsíce prodáno celkem 29 280 fabií. Proti loňskému roku, kdy bylo během ledna až dubna prodáno 15430 je to téměř dvojnásobek.
Kromě modelu Škoda Fabia je v Německu velký zájem také o vozy Octavia Tour.
Škoda Fabia vděčí se těší oblibě zákazníků díky vynikajícímu poměru cena/užitná hodnota a nízkým provozním nákladům. To podtrhuje její ekologická verze Škoda Fabia GreenLine, která se pyšní spotřebou paliva v kombinovaném režimu 4,1 l nafty na 100 km a sníženými emisemi CO2 109 g/km.