Rekordně také skončilo prodejní období leden až duben 2009, za které se si pak našlo nového majitele 2858 osobních a užitkových vozů Kia. To je o 125 více v porovnání se stejným obdobím loňského roku. Tržní podíl značky se zvýšil o 0,8 procent a nyní činí 4,8%.
Tento výsledek znamená současně pro značku Kia premiérový posun z 8. na 7. místo v prodejním žebříčku automobilových značek, a to s náskokem 258 vozů na osmou pozici a současně se ztrátou pouhých 99 vozů na místo šesté.
Klíčovým a nejúspěšnějším modelem i nadále zůstává modelová řada cee´d, která si ve všech třech karosářských provedeních našla 1543 nových majitelů. Za první čtyři měsíce si model stejně jako v loňském roce drží první místo v prodejích segmentu C, ve kterém za sebou stále zanechává nové modely Megane či Golf.