Podle zákona o veřejných zakázkách vyhlásila Česká pošta veřejné zakázky na nákup vozidel pro poštovní přepravu a to byl začátek dlouhodobé spolupráce se společností Renault. Vozový park České pošty zahrnuje v současné době modely Kangoo v několika verzích:
2 místné maxi, 5 místná osobní provedení, verze 4x4 v provedení 2 a 5 místném a mnoho jiných.
V těchto dnech byl slavnostně předán na půdě společnosti Renault Praha Zličín (REA) 750-tý vůz Renault Kangoo.
Klíčky slavnostně převzal z rukou pana Miloše Macka a Martina Valáška, fleet sales manažerů REA a Renault ČR. a.s., pan Karel Kytýr, ředitel odboru dopravy České pošty.
Zdroj: Komuniké české pošty, s.p.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.