Hlasování více než třiceti tisíc čtenářů významného německého časopisu „Auto Zeitung” přineslo jasný výsledek: značka Audi má ze všech 47 automobilových výrobců přítomných na německém trhu nejlepší image.
V anketě roku 2007 získala značka Audi celkem 42,4 bodu, zatímco dva hlavní němečtí rivalové v prémiovém segmentu, kteří obsadili druhé a třetí místo, dostali 39,6 bodu, resp. 35,8 bodu. Názor čtenářů je zcela jasný: prémiové vozy jsou nejlepší a nejlepším výrobcem prémiových vozů je Audi.
Výsledek ankety zkoumající image byl stanoven podle průměru ze skóre bodů získaných od čtenářů ze dvaceti otázek týkajících se různých kategorií. Audi bylo zvoleno jako nejlepší výrobce automobilů v sedmi kategoriích: „progresivní vozy“, „spolehlivé vozy“, „dokonale zhotovené vozy“, „dokonalejší kvalita“, „krásné vozy“, „líbivé vozy“ a „vozy s dokonalou propagací“. Na druhém místě bylo Audi v kategoriích „bezpečné vozy“, „vozy s vysokou zbytkovou hodnotou“ „skvěle vybavené vozy“, „dobré dílenské zpracování“ a „dobré dealerské vztahy“. Vozy značky Audi získaly třetí místo v kategoriích „pohodlné vozy“ a „vozy úspěšné v motosportu“.
Celkový počet 14 umístění „na stupních vítězů“ ze dvaceti možných – lepší než výsledek kteréhokoliv dalšího výrobce – zajistil Audi celkové vítězství.
Tisková zpráva Import Volkswagen GroupElektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?