Hlasování více než třiceti tisíc čtenářů významného německého časopisu „Auto Zeitung” přineslo jasný výsledek: značka Audi má ze všech 47 automobilových výrobců přítomných na německém trhu nejlepší image.
V anketě roku 2007 získala značka Audi celkem 42,4 bodu, zatímco dva hlavní němečtí rivalové v prémiovém segmentu, kteří obsadili druhé a třetí místo, dostali 39,6 bodu, resp. 35,8 bodu. Názor čtenářů je zcela jasný: prémiové vozy jsou nejlepší a nejlepším výrobcem prémiových vozů je Audi.
Výsledek ankety zkoumající image byl stanoven podle průměru ze skóre bodů získaných od čtenářů ze dvaceti otázek týkajících se různých kategorií. Audi bylo zvoleno jako nejlepší výrobce automobilů v sedmi kategoriích: „progresivní vozy“, „spolehlivé vozy“, „dokonale zhotovené vozy“, „dokonalejší kvalita“, „krásné vozy“, „líbivé vozy“ a „vozy s dokonalou propagací“. Na druhém místě bylo Audi v kategoriích „bezpečné vozy“, „vozy s vysokou zbytkovou hodnotou“ „skvěle vybavené vozy“, „dobré dílenské zpracování“ a „dobré dealerské vztahy“. Vozy značky Audi získaly třetí místo v kategoriích „pohodlné vozy“ a „vozy úspěšné v motosportu“.
Celkový počet 14 umístění „na stupních vítězů“ ze dvaceti možných – lepší než výsledek kteréhokoliv dalšího výrobce – zajistil Audi celkové vítězství.
Tisková zpráva Import Volkswagen Group
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.