Reinhard Jung (56), v současné době člen představenstva odpovědný za výrobu a logistiku značky Volkswagen – osobní vozy, se stává dle rozhodnutí dozorčí rady Škoda Auto od 1. října 2007 předsedou představenstva Škoda Auto v Mladé Boleslavi.
Jung přišel do koncernu v roce 1974 po ukončení studia ve strojírenském oboru. Pracoval jako projektový inženýr v různých funkcích, než se stal vedoucím zahraničních výrobních projektů. Po funkcích v centrálním plánování ve Wolfsburgu a v Salzgitteru byl zodpovědný za řízení značky Volkswagen. Od roku 1996 do 2001 vedl výrobní závod VW v Braunschweigu. Než byl v roce 2004 jmenován členem představenstva značky Volkswagen za výrobu a logistiku vedl jako Prezident společnost VW de Mexico.
V současné době je Reinhard Jung členem dozorčí rady Škoda Auto. Tuto funkci předá Dr. Jochemu Heizmannovi, členu představenstva odpovědného za výrobu akciové společnosti Volkswagen. Z dozorčí rady odchází Václav Petříček, kterého nahrazuje Dr. Horst Neumann, člen představenstva odpovědný za personalistiku akciové společnosti Volkswagen.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?