Reinhard Jung (56), v současné době člen představenstva odpovědný za výrobu a logistiku značky Volkswagen – osobní vozy, se stává dle rozhodnutí dozorčí rady Škoda Auto od 1. října 2007 předsedou představenstva Škoda Auto v Mladé Boleslavi.
Jung přišel do koncernu v roce 1974 po ukončení studia ve strojírenském oboru. Pracoval jako projektový inženýr v různých funkcích, než se stal vedoucím zahraničních výrobních projektů. Po funkcích v centrálním plánování ve Wolfsburgu a v Salzgitteru byl zodpovědný za řízení značky Volkswagen. Od roku 1996 do 2001 vedl výrobní závod VW v Braunschweigu. Než byl v roce 2004 jmenován členem představenstva značky Volkswagen za výrobu a logistiku vedl jako Prezident společnost VW de Mexico.
V současné době je Reinhard Jung členem dozorčí rady Škoda Auto. Tuto funkci předá Dr. Jochemu Heizmannovi, členu představenstva odpovědného za výrobu akciové společnosti Volkswagen. Z dozorčí rady odchází Václav Petříček, kterého nahrazuje Dr. Horst Neumann, člen představenstva odpovědný za personalistiku akciové společnosti Volkswagen.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.