Rodinné MPV Alhambra má nabídnout velkorysý vnitřní prostor, mimořádnou variabilitu, sedm sedadel a vynikající úroveň komfortu a bezpečnosti. Alhambra 1.4 TSI 110 kW Xcellence je k dispozici za ceny již od 964 900 Kč.
Modelový rok 2022 přináší do produktové řady značky SEAT významné změny a novinky. „V reakci na silnou poptávku našich zákazníků po velkém rodinném MPV zařazujeme znovu do našeho portfolia pro český trh osvědčený model Alhambra,“ říká Aleš Novák, ředitel divize SEAT společnosti Porsche Česká republika. „SEAT Alhambra má na současném trhu výjimečné postavení. Zákazníkům nabízí mimořádný prostor ve variabilním interiéru, v němž může cestovat až sedm osob. Mezi highlighty modelu Alhambra patří také vynikající úroveň komfortu a bezpečnosti ve spojení s atraktivní výbavou za výhodnou cenu,“ dodává Aleš Novák.
SEAT Alhambra modelového roku 2022 je dostupný se zážehovým motorem 1.4 TSI 110 kW (150 k) a stupněm výbavy Xcellence. Zákazníci mají na výběr variantu s 6stupňovou mechanickou převodovkou za 964 900 Kč nebo verzi s 6stupňovou automatickou převodovkou DSG, která stojí 989 900 Kč.
„U příležitosti znovuuvedení modelu Alhambra na český trh jsme pro naše zákazníky připravili navíc akční verzi FR-Line Plus – atraktivní plně vybavený model se zajímavou cenou,“ dává tip zájemcům o Alhambru Aleš Novák.
Sedmimístný SEAT Alhambra FR-Line Plus přidává za pouhých 45 000 Kč k rozsáhlé sériové výbavě následující položky: paket FR-Line s 18“ koly, sportovními vyhřívanými sedačkami čalouněnými alcantarou a dalšími vnějšími a vnitřními detaily s motivem sportovní verze FR-Line, dále adaptivní bi-xenonové světlomety, asistenta dálkových světel, adaptivní tempomat, parkovacího asistenta, technický paket a elektrické ovládání dveří plus. Zákazník tak ušetří 71 300 Kč.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?