Rodinné MPV Alhambra má nabídnout velkorysý vnitřní prostor, mimořádnou variabilitu, sedm sedadel a vynikající úroveň komfortu a bezpečnosti. Alhambra 1.4 TSI 110 kW Xcellence je k dispozici za ceny již od 964 900 Kč.
Modelový rok 2022 přináší do produktové řady značky SEAT významné změny a novinky. „V reakci na silnou poptávku našich zákazníků po velkém rodinném MPV zařazujeme znovu do našeho portfolia pro český trh osvědčený model Alhambra,“ říká Aleš Novák, ředitel divize SEAT společnosti Porsche Česká republika. „SEAT Alhambra má na současném trhu výjimečné postavení. Zákazníkům nabízí mimořádný prostor ve variabilním interiéru, v němž může cestovat až sedm osob. Mezi highlighty modelu Alhambra patří také vynikající úroveň komfortu a bezpečnosti ve spojení s atraktivní výbavou za výhodnou cenu,“ dodává Aleš Novák.
SEAT Alhambra modelového roku 2022 je dostupný se zážehovým motorem 1.4 TSI 110 kW (150 k) a stupněm výbavy Xcellence. Zákazníci mají na výběr variantu s 6stupňovou mechanickou převodovkou za 964 900 Kč nebo verzi s 6stupňovou automatickou převodovkou DSG, která stojí 989 900 Kč.
„U příležitosti znovuuvedení modelu Alhambra na český trh jsme pro naše zákazníky připravili navíc akční verzi FR-Line Plus – atraktivní plně vybavený model se zajímavou cenou,“ dává tip zájemcům o Alhambru Aleš Novák.
Sedmimístný SEAT Alhambra FR-Line Plus přidává za pouhých 45 000 Kč k rozsáhlé sériové výbavě následující položky: paket FR-Line s 18“ koly, sportovními vyhřívanými sedačkami čalouněnými alcantarou a dalšími vnějšími a vnitřními detaily s motivem sportovní verze FR-Line, dále adaptivní bi-xenonové světlomety, asistenta dálkových světel, adaptivní tempomat, parkovacího asistenta, technický paket a elektrické ovládání dveří plus. Zákazník tak ušetří 71 300 Kč.
Po delší době se podíváme na zoubek atraktivní ojetině, avšak v tomto konkrétním případě se spíše jedná o zánovní auto, než vyloženě ojetinu. Má najeto lehce přes 7 tisíc kilometrů, je z roku 2021 a největší výhoda je, že proti ceně nové plug-in hybridní Q5 stojí tato přibližně o milion méně. Dnešní recenze zjistí, jak se s touto Q5 jezdí a pro koho bude skvělou volbou.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?