Od 14. do 20. června 2021 proběhne v České republice akce 7 dní Peugeot Professional. Nabídka je určena pro firemní zákazníky, kterým poskytne k nákupu užitkových vozů značky Peugeot tři atraktivní výhody.
„Peugeot se v uplynulém roce vrátil na pozici nejprodávanější značky užitkových vozů v Česku, a toto prvenství hodláme udržet i letos. Akce 7 dní Peugeot Professional je jedním z nástrojů, který nám k dosažení tohoto cíle pomůže. Další silnou stránkou je pak úspěšná a komplexní modelová řada, ve které figuruje Peugeot Boxer, což je nejprodávanější užitkový vůz v ČR už od roku 2015, Peugeot Expert, jehož elektrická verze byla oceněna prestižním titulem Van of The Year 2021, a Peugeot Partner, který za loňský rok zaznamenal ze všech našich osobních i užitkových modelů největší růst a poskočil v rámci svého segmentu ze 4. na 2. místo,“ řekl Jaromír Heřmanský, B2B a LCV ředitel pro značku Peugeot v ČR.
Kompletní řada užitkových modelů doplněná o osobní verzi Peugeot Traveller bude v rámci akce 7 dní Peugeot Professional nabízena s třemi výhodami:
- 3 roky záruka
- 3 roky kompletní servis
- 3% business úvěr
Akce proběhne v týdnu od 14. do 20. června 2021 v celé koncesionářské síti Peugeot v České republice.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?