Zvenku se inovovaná Mazda6 velice podobá své předchůdkyni, ale uvnitř a pod kapotou vás čeká spousta změn.
Motory jsou ještě výkonnější, vzhled ještě sportovnější. A pokud prahnete po ještě větší porci Zoom-Zoom, zkuste zcela novou Mazdu6 MPS s brutálním turbomotorem. Inovativní rukopis značky Mazda je prostě vidět i na vývoji nové šestky.
Benzinové motory
Trojka je kouzelné číslo. A právě tolik benzinových motorů máte nyní u nové Mazdy6 na výběr. Jsou to živé čtyřválcové pohonné jednotky řady MZR celé vyrobené z hliníku.
1,8 L8D
Elektronické ovládání plynu znamená přesné dávkování výkonu a nízkou spotřebu paliva.
2,0 LFX
Dvojitý výfuk se stará o tišší chod a nižší emise (splňuje normu Euro IV), měnitelná geometrie vzduchového sání (VIS) se zase stará o co nejvyšší krouticí moment, a technologie variabilního časování ventilů (S-VT) zajistí co nejvyšší a přitom plynulý výkon.
2,3 L3X
Nejsilnější z motorů, přesto stále s ekonomickým chodem. Řada nejmodernějších technologických prvků staví tuto pohonnou jednotku na špici vývoje automobilových motorů současnosti.
BrzdyTrojka je kouzelné číslo. A právě tolik benzinových motorů máte nyní u nové Mazdy6 na výběr. Jsou to živé čtyřválcové pohonné jednotky řady MZR celé vyrobené z hliníku.
1,8 L8D
Elektronické ovládání plynu znamená přesné dávkování výkonu a nízkou spotřebu paliva.
2,0 LFX
Dvojitý výfuk se stará o tišší chod a nižší emise (splňuje normu Euro IV), měnitelná geometrie vzduchového sání (VIS) se zase stará o co nejvyšší krouticí moment, a technologie variabilního časování ventilů (S-VT) zajistí co nejvyšší a přitom plynulý výkon.
2,3 L3X
Nejsilnější z motorů, přesto stále s ekonomickým chodem. Řada nejmodernějších technologických prvků staví tuto pohonnou jednotku na špici vývoje automobilových motorů současnosti.