S časem 7:42 minut se stává nejrychlejším vozem v kategorii čtyřdveřových elektromobilů Porsche Taycan. Za volant usedl zkušební jezdec Porsche Lars Kern. Jedná se o čas BTG (Bridge to Gantry), což je úsek Nordschleife dlouhý 20,6 km. "Vždycky jsem ohromen tím, jak klidný je elektrický sportovní vůz ve vysokorychlostních pasážích, jako je Kesselchen, a s jak neutrálním chováním zrychluje z úzkých zatáček, jako je Adenauer Forst." říka testovací jezdec Kern.
Porsche Taycan nejprve prokázalo reprodukovatelnost svého zrychlení při 26 pokusech s akceleracemi na 200 km/h, poté zvládlo 3425 km během 24 hodin v italském Nardo a nyní zvládlo bez ztráty kytičky nejnáročnější okruh světa a to ještě v rekordním čase. Velkou zásluhu na rekordním čase má podvozek, který dokáže reagovat ve zlomcích sekundy. To samé platí pro pohonné ústrojí a aerodynamiku.
Taycan zvládl severní smyčku už dříve ve virtuálním simulátoru. Inženýři potřebovali ověřit, zdali bude schopen jízdu ustát před pokusem naostro. Důraz byl kladen především na energetický a termomanagement. Jen tak byl vůz schopen ustát téměř 8 minut ostré jízdy. Potvrzuje se tedy, že se před svými konkurenty se spalovacími motory nenechá zahanbit.