Spousta kupců si vybírá svůj vůz podle kvality servisní sítě. Ideálem je 100% spolehlivý vůz, když se však projeví nějaký problém, chcete jej vyřešit co nejrychleji. Když nepomůže servis autorizovaný, můžete si vybrat ze široké sítě neautorizovaných servisů. S Teslou však nepochodíte. Ta náhradní díly nikomu neprodá a druhovýroba neexistuje.
Německá autopůjčovna Nextmove, která se zaměřuje na půjčování elektromobilů, není jediným zákazníkem stěžujícím si na problémový servis. Některým to způsobilo i existenční problémy. Nizozemská firma EC-Rent specializující se taktéž na půjčování elektromobilů musela kvůli problémovým Teslám ukončit své fungování.
Běžným zákazníkům Tesly je v případě nutnosti ponechat svůj vůz v servisu nabídnuto náhradní vozidlo. Většinou se jedná o vozy ve vrcholných specifikacích, takže si nepohoršíte. Tato služba však bude postupně ukončena. Jako náhradní vozidlo dostanou zákazníci běžný vůz z půjčovny či kredit pro jízdu Uberem.
Problémem je velmi malý počet servisních center a přetíženost jejich pracovníků. V Německu je pouze 7 servisů Tesla (v České republice pouze jeden). Zákazníci si stěžují hlavně na komunikaci se těmito centry. Ta nejsou dostupná telefonicky ani e-mailem. Opravy pak trvají měsíce a s kulancí nemůžete počítat.
Nejprve měla Tesla problémy s výrobou, nyní je problémem servis. Z malé automobilky se chce stát masovým výrobcem moc rychle. Je patrné, že se jedná o běh na dlouhou trať. Majitelé Tesel jsou se svými vozy většinou spokojeni, vadí jim jen dlouhé čekací lhůty, které jsou u zaběhlých výrobců výrazně nižší. Elon Musk však slibuje, že servisní síť v Evropě rozšíří.