Značka Lexus vykázala během prvního pololetí roku 2019 stabilní tempo růstu v Evropě. Zatímco trh s luxusními vozy klesl o dvě procenta, značce Lexus stoupl prodej o pět procent na 40 450 kusů. Výrazného zlepšení dosáhl Lexus na několika klíčových trzích, jako je Itálie (+51 %), Německo (+33 %), Španělsko (+19 %), Polsko (+13 %), Francie (+12 %) a Velká Británie (+8 %).
Ke zvýšení popularity přispělo i uvedení dvou zbrusu nových modelů, kompaktního crossoveru UX a luxusního sedanu ES. Pouhých pět měsíců od zahájení prodeje se pro UX rozhodlo 8532 zákazníků, čímž se potvrdila pozitivní reakce trhu na vůbec prvního zástupce značky Lexus v rychle rostoucím segmentu prémiových kompaktních crossoverů.
Nejsilnějšího prodejního růstu dosáhl model ES (+387 % na 3012 vozidel) v návaznosti na uvedení modelu nové generace, který se koncem roku 2018 představil na všech evropských trzích.
Lexus je předním hráčem na poli elektrifikace, což dokládá 28 006 hybridních vozů s autonomním dobíjením, jež se prodaly v Evropě v první polovině roku 2019. Oproti stejnému období loňského roku stoupl zájem o 17 procent.
SUV střední třídy Lexus NX s 11 699 prodanými kusy zastává v Evropě i nadále pozici nejlépe prodávaného modelu značky. Pro model RX se rozhodlo 8 382 zákazníků.
Na českém trhu Lexus zlepšil za první pololetí letošního roku své prodejní výsledky o 26 %. Značce se dařilo zejména mezi privátními zákazníky, kde zaznamenala 143% nárůst v registracích oproti prvnímu pololetí loňského roku.