Renault spolu s dalšími partnery vytvořil projekt nazvaný The Paris-Saclay Autonomous Lab, který se snaží o uvedení autonomních automobilů do reálného provozu. Testování zatím probíhá ve vyhrazených pruzích na silnicích v kampusu univerzity Paris-Saclay. Studenti se tam mohou setkat se třemi vozy Renault Zoe a autonomní minibus Transdev-Lohr i-Cristal.
Renault Zoe však prošel několika zásadními úpravami, aby posloužil novému účelu. Proto jsou vybaveny novými GPS senzory, Lidarem, kamerami, gyroskopy a speciálním softwarem. Díky tomu Zoe pozná chodce a cyklisty, světla na semaforu a bezpečně se dostane přeš křižovatky. Na své trasy proto pracují v plně autonomním režimu, i když je v kabině přítomen i člověk, připravený vždy zasáhout.
Na pohled největší změnou je ale vstup do vozidla. Běžný pětidvéřový hatchback totiž dostal unikátní křídlové dveře na pravé straně. Ty sestávají z celého boku vozidla, které tak ani nemá standardní B sloupek. Na levé straně pak dveře nejsou vůbec. V interiéru se nacházejí tři sedačky pro pasažéry, sedačka spolujezdce je otočena proti směru jízdy. Řidič, nazývaný zde jen jako bezpečnostní operátor, má kabinu zcela oddělenou od pasažérů, zřejmě z bezpečnostních důvodů.
V autonomním Zoe se může svézt každý, kdo si na kampusu během dne zarezervuje jízdu prostřednictvím mobilní aplikace Marcel. Vozidlo vás poté vyzvedne na určeném místě a doručí na výstupní místo co nejblíže vaší destinaci. Zoe tedy zastavuje jen na určitých "stanicích, které jsou navrženy tak, aby neomezovaly běžný provoz na silnici a zároveň pokrývaly ty nejdůležitější destinace na kampusu.