Jetta má na čínském trhu mířit hlavně na mladé zákazníky a nabídnout vozy za výhodnější ceny než ostatní značky koncernu. Jméno Jetta, v čínštině Jieda, bylo vybráno dle modelu, který VW vyrábělo v joint-venture s automobilkou FAW už od roku 1991. Jetta tak byla jedním z prvních dostupných vozů na čínském trhu a díky tomu si získala legendární status. Ten sice nedosahuje takových výšin jako u VW Santana, tan však spadá pod jiné joint venture, s automobilkou SAIC. Oba vozy jsou ale v posledních letech také těmi nejčastějšími modely taxíků, což může popularitě nové značky uškodit.
Jedním ze tří úvodních modelů bude logicky sedan, od kterého nová značka získala jméno. VW Jetta Night je teprve druhou generací Jetty na čnském trhu a velmi se liší od modelu nabízeného na jiných trzích. V podstatě jde jen o přeznačkovanou Škodu Rapid, konkrétně její čínskou verzi, která narozdíl od evropského liftbacku nabízí karosérii sedan. Jetta VA3 je tedy Rapidem s novou přídí a šestiúhelníkovou maskou, která bude poznávacím znakem Jetty. Nový vůz bude vznikat v továrně FAW-VW v Chengdu, spolu s VW Sagitar a prodej začne v září 2019, s cenou začínající pod 200 tisíc Kč. S jejím příchodem také skončí výroba původního VW Jetta Night.
Jetta VS5 je založena na Seatu Ateca, tedy v česku vyráběném sesterském modelu Škody Karoq. Seat už v Číně své modely nenabízí, i když se o to VW dlouho pokoušel, s automobilkou SAIC se však v Číně vyrábí Škoda Karoq. Zatímco ten v Číně začíná na 470 tisících Kč, Jetta VS5 by měla mít startovací cenovku už kolem 350 tisíc. Pod kapotou bude na výběr mezi benzínovou 1.4 s šestistupňovým manuálem, nebo 2.0 se sedmistupňovým automatem. Silnější model bude také dostupný s pohonem všech kol.
Nejzajímavější z trojice je největší Jetta VS7, kterou zahraniční média obvykle popisují jako verzi Seatu Tarraco. Rozměry však příliš neodpovídají, vůz je také kvůli snížení výrobních nákladů spíše mixem několika modelů. VS7 má kratší rozvor než Tarraco a odpovídá spíše VW Tayron, SUV vyráběnému v joint-venture s FAW, šířka je totožná s Jetta VS5. I pohled na přední část obou vozů pak dokazuje, že Jetta VS7 až po B sloupek sdílí totožné panely jako menší VS5. Právě díky sdílení platformy s Tayronem a panelů s VS5 by i nevětší Jetta měla nabídnout nižší cenu než konkurence.