Audi sbírá další ocenění

Q7 | foto: Audi Press

Dokonalost je jedním ze synonym značky Audi – a nejde jen o dokonalý produkt, tedy automobil, či související služby, ale také o perfektní prezentaci firmy.

O tom, že Audi patří i v tomto ohledu k absolutní špičce, svědčí dlouhá sbírka titulů a ocenění, které automobilka Audi, resp. její tuzemský importér posbíral v posledních letech.

Audi, značka bytostně spojená s moderními technologiemi, považuje komunikaci po datových sítích za mimořádně důležitý a účinný nástroj řízení firmy. Poskytovat dokonalé služby klientům z celé České republiky prostřednictvím perfektně organizované dealerské sítě pomáhá marketingový portál www.audi-marketing.cz, který je významným komunikačním nástrojem mezi centrálou a jednotlivými dealery sítě Audi v ČR. Kvalitu tohoto portálu dokládá jeho vítězství v letošním ročníku uznávané soutěže „Firemní médium roku 2004/05“, ve které specializovaný marketingový web Audi vyhrál svoji kategorii intranetu. Na porotce zapůsobily i internetové stránky www.audi.cz, určené pro nejširší veřejnost, které ve své kategorii získaly druhé místo, čímž obhájily svoji pozici z loňského roku.

Skvěle se umístil také prémiový firemní čtvrtletník Audi magazín, který v letošním roce už stihl zabodovat v prestižním utkání „Zlatý středník 2004“, kde se umístil stejně jako v této soutěži na stříbrné pozici. Vysokou kvalitu informačních materiálů Audi pak porota ohodnotila vynikajícím druhým místem pro katalog Audi A4.

Letošního šestého ročníku soutěže „Firemní médium roku 2004/05“, která proběhla pod záštitou Asociace obranného průmyslu ČR, se zúčastnilo celkem 28 firem a organizací veřejné správy, které přihlásily celkem 42 různých médií.

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 0 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy