Většina normálních dealerství se snaží zlepšit svůj dojem na zákazníka příjemným personálem, hezkým prostředím, dobrou kávou, atd.. V Singapuru ale přišli s dalším způsobem, jak se před zákazníky "vytáhnout". Postavili si zde totiž prosklený parkovací dům, kde své vozy vystavují.
Šlo o elegantní řešení, jak zaparkovat 60 automobilů ve městě, kde je drahý snad i vzduch a zároveň se proslavit nejen ve městě, ale i ve světě. Tak vznikla budova o 15 patrech, ve kterých je ve 4 sloupcích zaparkováno 40 vozidel.
Celý systém funguje rychle a jednoduše. Vůz pouze zaparkujete do výtahu na speciální plošinu a na tabletu si vyberete, kde má být vůz zaparkovaný. Celý proces parkování pak trvá maximálně 2 minuty, což zní až neuvěřitelně.
Ačkoliv nejde o první použití automatického parkovacího systému, tenhle konkrétní příklad působí opravdu honosně a reprezentativně. Člověka jen mrzí, že něco podobného nestojí i v Praze, kde se parkování stává noční můrou mnoha řidičů.