Nové A6 Avant rovnou i bez DPH

A6 Avant | foto: Import Volkswagen Group

Hlavní novinkou jarní sezony značky Audi je stylový model Audi A6 Avant.

Současně s uvedením osobních verzí těchto vozů mohou k prodejcům automobilů Audi zamířit i zájemci o verze N1, u kterých je možné uplatňovat odpočet DPH ve výši 19 % z ceny nového vozu.

Díky možnosti odpočtu DPH potom základní cena perfektně vybaveného Audi A6 Avant jen nepatrně přesahuje milionovou částku – A6 Avant N1, poháněné zážehovým šestiválcem o objemu 2,4 l o výkonu 130 kW/177 k, přijde bez DPH jen na 1 012 437 Kč – to představuje úsporu více než 192 tisíc korun. U nejdražšího modelu A6 Avant N1 4.2 quattro ale cenové zvýhodnění, dané odpočtem DPH, činí přes 330 tisíc korun!

Už v základní výbavě všech modelů A6 Avant N1 přitom nechybí ani takové prvky, jako jsou např. čelní, boční a průběžné hlavové airbagy, automatická dvouzónová klimatizace, rozšířený stabilizační systém ESP verze 8.1 s integrovaným brzdovým asistentem a propojený s protiblokovacím systémem brzd ABS, litá kola 7J x 16, dálkově ovládané centrální zamykání, autorádio Concert s přehrávačem CD disků nebo kompletní elektrické ovládání všech oken a vyhřívaných zrcátek.

Audi A6 Avant ve specifikaci N1 se na pohled nijak neliší od svých ryze osobních sourozenců, jediným zřetelnějším rozdílem jsou bezpečnostní černé fólie na zadních bočních oknech v nákladovém prostoru. V interiéru vozu samozřejmě nechybí bezpečnostní přepážka, oddělující prostor pro cestující od zavazadelníku.

Ve verzi N1, umožňující odpočet DPH, se nabízejí všechny modely Audi A6 Avant. Ať již jsou poháněné šestiválcovými zážehovými motory 2.4/130 kW (177 k), 3.2 FSI/188 kW (255 k) nebo populárními turbodiesely 2.7 TDI/132 kW (180 k) a 3.0 TDI/165 kW (225 k). Vrcholem nabídky pohonných jednotek je zážehový osmiválec V8, který z objemu 4,2 l dává výkon 246 kW/335 k.

Všechny motory jsou standardně propojeny se šestistupňovými převodovkami, alternativně také se šestistupňovou automatickou převodovkou tiptronic či bezestupňovou převodovkou multitronic. Kromě modelu, poháněného turbodieselem 2.7 TDI, si zákazníci mohou do všech ostatních verzí objednat stálý pohon všech kol quattro, který výrazně zvyšuje dynamické možnosti vozu i míru bezpečnosti jízdy.

Text a foto: Import Volkswagen Group

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 0 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy