Důvodem bylo právě logo, které díky třem pruhům až moc nápadně připomínalo logo Adidas. To využíval výhradně Model 3 a málokoho by napadlo, že se oděvní firma bude chtít soudit s automobilkou kvůli logu na přídi.
Mnohem důležitější je ale fakt, že symbol Modelu 3 chce Tesla v rámci propagace používat na nejrůznějších předmětech včetně oblečení. To by nebylo ničím zvláštním, jelikož by se mohlo jednat například o kolekce oblečení atd. Jenže problém je, že vizáž loga je až moc nápadná tomu u Adidasu a to se vedení firmy logicky moc nelíbilo.
A jak to vše dopadlo? Po podání stížnosti ze strany oděvní firmy Adidas byla celá věc přezkoumána a jak se dalo čekat, Tesla musela své logo přepracovat. Zástupci automobilky však popírají, že by náhlá změna loga nějak souvisela s podanou stížností. Každý trochu chytřejší člověk ale uhádne, že souvislost tam zkrátka byla.