The Grand Tour rozjel obří propagaci. Výsledkem jsou nabouraná auta

Nabouraná Toyota Prius v Berlíně - Grand Tour (TV pořad Amazonu) | foto: The Grand Tour

Již za tři dny se dočkáme světové premiéry nové automobilové show z dílny slavné trojice Clarkson, May a Hammond. Společně s tím se spustila po celém světě velká reklamní kampaň, a jak se dalo čekat, je dosti zajímavá.

Nový pořad se jménem The Grand Tour bude tvrdou konkurencí pomalu klesajícího pořadu Top Gear. Ten v dobách Clarksona, Hammonda a Maye trhal rekordy ve sledovanosti, jenže s jejich odchodem a nástupem nových tváří se vše změnilo.

A jelikož se již několik týdnů zpátky nechala slavná trojice slyšet, že se máme na co těšit, pomalý celý svět se nemůže dočkat na první páteční epizodu. A jelikož by to mělo stát za to, byla spuštěna velká reklamní kampaň. Ta zatím probíhá v britském Londýně, německém Berlíně a americkém Hollywoodu.

A o co jde? Právě na těchto místech jsou umístěné různě nabourané Toyoty Prius předešlé generace. Ty mají na svých bocích uvedené nápisy The Grand Tour. A jelikož si toho všimlo nemalé procento kolemjdoucích, byla otázka času, kdy se tahle promyšlená a dosti drsná reklama na hybridní Toyotu dostane do všech světových médii.

Fanoušci bývalého Top Gearu pak jistě vědí, proč byla pro propagaci nové show použita právě hybridní Toyota. Ta totiž byla trnem v oku Jeremy Clarksonovi a pokaždé když se naskytla možnost, na její konto uváděl dosti nelichotivé poznámky.

Tak či tak, tuhle reklamní kampaň muselo vymyslet ono trio, protože je v ní obsažena jistá dávka černého humoru, klasického vtipu a naprosté originality.

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 0 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy