Stávající zákazníci si totiž stěžují na nedostatečný servis, respektive na velice dlouhé čekací lhůty. Může za to i fakt, že jen do konce letoška plánuje dodat dalších 50 tisíc vozů, v čemž ale nejsou započítané modely Model 3, který teprve bude "doručován", a to až za rok.
Podle zdroje Automotive News se však neustále prodlužuje celkové zpoždění u zákazníků, kteří požadují servis nebo opravu vozu. Přitom by se mohlo zdát, že 61 servisních středisek ve 24 státech v USA je celkem hodně, jenže to je omyl. I dalších deset plánovaných tenhle problém bude řešit jen minimálně.
Největší problém je u majitelů vozu Model X. Jednomu z nich se dokonce povedlo čekat na opravdu auta celý jeden týden. Ale pozor, tahle doba byla pouhým čekáním na přijetí do servisu, oprava vozu totiž zabrala dalších deset dnů.
Majitelé Tesel by si pak měli dávat na své čelní okno. Jen jeho výměna totiž podle zkušeností dalšího majitele Modelu X zabere pět týdnů! Podle něj se navíc firma potýká s nedostatkem náhradních dílů a než aby řešila přeplněné servisní termíny, věnuje veškerou svou "energii" do oslovení nových zákazníků. Ty přitom nejspíše čeká stejný problém se servisem.