Auta prvních dvou výrobců se přitom přestala v USA prodávat již dávno. V roce 1974 ukončil nabídku modelů Citroën a v půli 90.let i Peugeot. K celé věci se vyjádřil i současný generální ředitel koncernu Carlos Tavares, který prozradil, že více informací se dozvíme 5. dubna.
Ten řekl pro německý server Automobilwoche.de, že návrat značek Citroën a Peugeot do Severní Ameriky nebude snadný. Chybí totiž dostatečná distribuční síť a výrobní zázemí. Zároveň není na celém uzemí USA jediná továrna PSA, takže by vozy musely být dováženy, což by se projevilo na konečné ceně.
To samé se týká i třetí značky DS, která je luxusní odnoží Citroënu. Vozy DS se zatím prodávají jen na trzích v Evropě a Číně, jenže postupem času se chce tato značka významně prosadit i na severoamerický trh. Generální ředitelka Citroënu Linda Jacksonová si přeje větší dosah značky v USA, což by se mohlo s troškou štěstí podařit.