V nejmenší třídě BMW se prožene vichřice v podobě zrychlení z 0 na 100 km/h za 6,2 sekundy a maximální rychlost se vyhoupne až na elektronicky omezených 250 km/h. Tomu dopomůže nový hořčíkový třílitr VALVETRONIC. Nová chlouba 1 řady poskytuje maximální točivý moment 300 Nm při výkonu 258 koní (190 kW).
Nový třílitr se také bude chlubit systémy BMW VALVETRONIC, což znamená variabilní zdvih sacích ventilů, odpovídající pozici plynového pedálu a také BMW double VANOS, což znamená variabilní časování vačkových hřídelí sacích a výfukových ventilů. Průměrná spotřeba by pak neměla přesáhnout devítilitrovou hranici.
Na nový motor se již brzy budeme moct těšit také v nové řadě BMW 3.
V nejsilnější verzi jedničkové řady budeme moct najít také mnoho dalších vylepšení např. v zadním nárazníku dvojitá koncovka výfuku, 17“ litá kola, chromové doplňky interiéru, sportovní sedadla a systém aktivního řízení.
Foto: BMW
BMW 130i: Překvapení – s 6 válci!
Vše je již potvrzeno, spekulace se staly skutečností. BMW daruje nejmenší řadě šestiválcový motor o výkonu 190 kW.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Kanye West čelí dalšímu šokujícímu obvinění. Žáky ve své škole chtěl uvěznit!
-
V rodině Ozzyho Osbournea málem došlo k tragédii!
-
Finále extraligy hokeje 2024: Ukončí Pardubice dlouhé čekání na titul?
-
Meghan neměla na růžích ustláno! V královském paláci se s ní nepárali.
-
Větší ponížení princ Harry asi zažít nemohl! Kate mu dala jasně najevo, že už není v rodině!
-
TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?
-
TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin
-
Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?
-
Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem