Vzrůstající modelová ofenzíva značky Škoda si vyžádala nové pojetí prodejního místa tak, aby vzhled autosalonu vytvořil ideální platformu pro prezentaci stávající i nadcházející modelové palety vozů značky Škoda. Architektura působí zevnitř i zvenku otevřeným a transparentním dojem, čímž zákazníky přímo vybízí k návštěvě showroomu.
Zcela nový autosalon Hyundai, který byl postaven v souladu s pravidly korporátního konceptu značky s názvem Hyundai Global Dealership Space Identity, se vyznačuje využitím moderních prvků a přírodních materiálů. Zákazníkům nabízí prémiové prostředí v novém designovém konceptu určeném pro nákup a servis vozů Hyundai.
Prodej, servis, financování a pojištění vozů probíhá v novém moderním prostředí obou autosalonů za asistence důkladně proškoleného personálu. Náběh na plné využití kapacity autosalonů již umožnil a v budoucnu ještě umožní vznik nových pracovních míst.
Při výstavbě bylo pamatováno také na zázemí pro zaměstnance. Novinkou je pro ně společná jídelna, která svým pojetím, designem a vybavením zcela koresponduje s prémiovým prostředím obou autosalonů.