Výrobce chce na tamním trhu nabízet celoživotní záruku na náhradní díly a záruku práce pro všechny své modely. Společnost tak zahájila novou službu "zaplaťte jednou a už nikdy znovu", která se týká náhradních dílů a servisních prací.
V podstatě celá akce znamená, že jakmile si majitel nového Volva koupí nějaké komponenty, veškeré další náklady týkající se ostatních náhrad a nezbytných nákladů na práci budou hrazeny společností Volvo. Kromě toho budou moci zákazníci také využít bezplatné zapůjčení diagnostiky, s tím související aktualizace softwaru, bezplatného umytí vozu a alternativní dopravu v případě, že by se jim vůz porouchal a musel být v servisu.
Tato akce se však prozatím týká jen USA, o plánu zavést "péči o zákazníky" i v Evropě nepadlo ani slovo. Uvidíme tedy, jak s tímto programem bude Volvo úspěšné a na kolik se mu vyplatí.