V Anglii již mohou zákazníci objednávat přiostřené Clio. Tomu narostl výkon o 15 kW (20 koní) a točivý moment o 20 Nm. Celkem tak má zážehový přeplňovaný čtyřválec o objemu 1,6 litru výkon 164 kW (220 koní) a maximum točivého momentu 260 Nm. K tomu navíc má k dispozici 20 Nm při zařazené 4. a 5. (takzvaný Torque Boost).
Jak už to ale bývá, nic není jen tak. Clio R.S. už v „základní verzi“ jezdilo velmi dobře. I přes hendikep v podobě automatu (který ale řadil perfektně a v manuálním režimu bylo vše v režii řidiče) se s Cliem jezdilo rychle a to bez větších nároků na řidiče. Tato silnější verze však příjde docela draho. Konkrétně na 21 780 liber, tedy něco okolo 830 tisíc korun. Za ty peníze už můžete mít ledacos a třeba rovnou ze stáje samotného RenautlSportu, a to teď mluvím o ultimátím Renaultu Mégane R.S. 265 Cup.
Samozřejmě za tuto sumu nedostanete jen více koní a točivého momentu. Renault sport si pohrál i s převodovkou, která řadí o 50% rychleji, řízení je o 30% strmější. Podvozek je o 20 mm nižší vpředu a vzadu o 10 mm. Osmnácti palcová kola jsou obuta do Michelinek Pilot Super Sport a ve standartu máte úplně vše, co si jen představíte.
Snad se budeme moci v Cliu R.S. 220 Trophy svést a podrobně popsat to, jak auto jezdí, protože nějaká výbava nebo holá čísla stejně nic neřeknou.
A teď ještě otázka na závěr co by jste si za 830 tisíc pořídili vy?