DS poodhaluje svou budoucnost

Citroën | foto: Archiv AutoRoad.cz

Arnaud Ribault, marketingový ředitel značky DS, poodhalil plány prémiové odnože Citroenu, které by se měly stát skutečností do roku 2020.

Citroen od sebe nedávno odštěpil značku DS, jako jeho luxusnější odnož. DS přitom letos slaví své šedesátileté výročí a v rámci tohoto jubilea odhaluje i své plány, které by měly být naplněny do konce roku 2020.

Server AutoCar.co.uk vyzpovídal přímo šéfa marketingu značky - Arnauda Ribaulta. Ten poodhalil, že by DS rádo zařadilo do svého portfolia hned 6 zcela nových modelů, včetně vozů, které budou určeny výhradně pro čínský trh. DS by se přitom mělo zaměřit na SUV a luxusní sedany v segmentech B, C a D. 

Je to vlastně docela logické. Z DS se má stát luxusní značka, takže se chová jako ostatní prémiové značky – tvoří velká SUV. Bentley, Jaguar, Maserati, Audi a další se snaží nabídnout zákazníkům luxusní SUV a DS logicky nechce ztrácet. DS slibuje, že se nové vozy budou stát na pomezí mezi dynamičnosti řízení a extrémního comfortu.

Ribault také upozorňuje na pravděpodobnost toho, že se DS brzy stáhne z pole světové rally a přeškatulkuje se do jiné motoristické kategorie. Jako důvod udává, že vůz DS3 WRC je do jisté míry produktem divize Citroen Sport, které má v rally obrovské zkušenosti a je tak zbytečné do této kategorie nasazovat i značku DS.


Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 0 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy