Pod kapotou Lotusu Omega byl klasický atmosférický řadový třílitrový motor z verze Omega 3000. Jeho výkon však činil pouze 200 koní, takže Lotus nelenil a kromě předělání na objem 3,6 litru, přidal ještě dvě turbodmychadla Garrett T25. Výsledkem bylo 382 koní a 568 Nm, což stačilo na zrychlení z nuly na 100 km/h za 5,2 vteřiny.
Tehdy se auto rozjelo až na maximálku 283 km/h a aby nebylo ponecháno nic náhodě, motor byl spojen s manuální šestistupňovou převodovkou ZF z Chevy Corvette ZR1. O lepší přenos síly na silnici se staral il samosvorný diferenciál na zadních kolech.
Za celou dobu produkce bylo vyrobeno jen 950 kusů a jedna třetina byla tvořena Carltony s volantem vpravo. O to víc je tato Omega vzácnější a nyní je jeden kus na prodej na portálu mobil.de. Dle fotografií vypadá v dobrém stavu a cenově vychází na 900 tisíc korun, což je za kus zběsilé automobilové historie skvělá částka.