Volvo má přes 30 tisíc objednávek na XC90, zatím nedodala ani je

Volvo | foto: Volvo

Počet zájemců o nové SUV od Volva, tedy XC90, stoupá navzdory tomu, že Volvo nedodalo ani jedno auto.

Stále píšeme, jak Volvo slaví úspěchy. Nejdříve rozprodá první vozy v takzvané „First Edition“ během necelých dvou dnů a pak za pár měsíců nasbírá 16 tisíc objednávek. Prodej jen díky webovému konfigurátoru a katalogů pokračuje. Za první tři měsíce tohoto roku se nastřádalo dalších 21 tisíc objednávek.

Celkem tak Volvo „prodalo“ přes 30 tisíc aut, jen díky katalogům a webu. To je šokující úspěch. Navzdory velké poptávce po XC90, se ani jedna XC90 pro zákazníka nevyrobila. A to i přesto, že od oficiální premiéry uběhlo skoro třičtvrtě roku.

Jistě tento úspěch automobilce závidí všichni ostatní výrobci a dokazuje to jen to, že Volvo má stále velkou důvěru zákazníků v to, že vyrobí dobré auto a tak se neobávají a klidně si auto pořídí aniž by ho viděli naživo natož se v něm svezli.

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 0 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy