Jak je patrné z přiložených obrázků, vozidlo je v původním stavu a má všechny originální díly. Vyrobeno bylo jen 6939 kusů, a to v letech 1990 až 1995. Přesto, že je to již čtvrt století starý vůz, Corvette ZR1 (C4) má najeto pouhých 204 km.
O sílu se stará 5,7-litrový motor V8 LT5 poskytující 375 koní a 502 Nm točivého momentu, což stačí ke zrychlení z 0-100 km / h za 4,5 sekundy a nejvyšší rychlost činí 290 km / h. Vůz těží z aktivního závěsného systému s názvem FX3, jenž byl spoluvyvíjen s Lotusem. Ve srovnání s klasickou Corvettou (C4) má provedení ZR1 širší zadní pneumatiky, širší zadní blatníky, aerodynamické doplňky a třetí brzdové světlo instalované v horní části zadního skla.
Corvetta ZR1 stála v roce 1990 58.995 dolarů, což z ní dělalo téměř dvakrát dražší provedení než standardní model. Její cena se v průběhu let zvyšovala a za provedení z roku 1995 chtěl prodejce 66.278 dolarů.