Celé dílo se uskutečnilo v sídle AMG Private Lounge v Affalterbachu, kde se zrodilo "lepenkové" AMG GT. Pracovala na něm hrstka konstruktérů, která strávila nespočet hodin na tvorvě nejnovějšího sportovního vozu. Konečným výsledkem je bezpochyby působivá, design vozu dokonale zachycující "kresba".
Pro připomenutí, opravdové AMG GT má twin-turbo 4,0-litrový motor V8, který produkuje 462 koní a 600 Nm točivého momentu. Motor je připojen k sedmistupňové převodovce, která umožňuje německému kupé zrychlit z 0-100kmh za 4,0 sekundy, v rozletu jej zastaví omezovač na hodnotě 304 km / h.
Jestli vám to nepřipadá dostatečně rychlé, příští rok přijde na trh silnější verze AMG GT S, jejíž twin-turbo 4,0-litrový motor V8 dodá 510 koní a točivý moment 650 Nm. S ním už AMG GT odsprintuje z 0 do 100 km / h za 3,8 sekundy a dosáhne maximální rychlosti 310 km / h.