Vzhledem k tomu, že vozidla sedany v B-segmentu jsou velmi populární hlavně ve východní Asii a v Jižní Americe, takže případné zavedení i20 v podobě sedanu by nebylo zas až tak od věci. Z Hyundaie zatím nepřišla jediná reakce na Chinovu myšlenku, ale nic není nemožné.
Virtuální projekt je založen na oficiálních tiskový fotkách nové i20 a používá původní přední část. V zadní části najdeme digitální víko zavazadlového prostoru s jinak umístněnou SPZ a zkoseným zadním oknem. Klasická i20 bude oficiálně k vidění na letošním ročníku autosalonu v Paříži, zda se tedy dočkáme časem i sedanu, to je ve hvězdách. Nový Hyundai i20 v pětidvéřovém provedení nabídne kufr o objemu 320 litrů, takže sedan by v případě realizace mohl nabídnout kolem 400 litrů objemu.
Zdroj: Theophilus Chin