BMW 2 Active Tourer je magnetem na nové příchozí zákazníky

Vedoucí produktového managementu pro nižší modelové řady u firmy BMW, Frank Niederlaender, řekl pro magazín Automotive News Europe, že až 75 procent majitelů BMW 2 Active Tourer si vlastně koupí své první BMW v životě.

Zatím jen pětimístná verze BMW 2 Active Tourer je snad nejkontroverznějším modelem v produktové nabídce výrobce a společnost věří, že až 75 procent nových majitelů si skutečně poprvé ve svém životě pořídí vůz s od tohoto výrobce. 

To dává celkem smysl s přihlédnutím k typickým zákazníkům BMW, kteří rozhodně nehledají rodinnou předokolkou.  Nové mini MPV nabízené s tří a čtyřválcovými motory, pohonem přední nápravy a možností verze M Sport je průkopnickou novinkou u BWM a proto si jej pořídí hlavně ti, co nehledají výkon, nýbrž praktičnost.

S BMW 2-řady Active Tourer chce výrobce přebrat zákazníky Mercedesu B-Class a Volkswagenu Touran. Právě Touran ale prochází po dlouhých letech vývojem a za dveřmi je jeho nová generace. Ta bude opět o něco větší, luxusnější a více zaměřená na rodinny s dětmi, tudíž to dvojka Active Tourer nebude mít časem lehké.

Zdroj: europe.autonews.com

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 0 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy