Nová Fiesta RS tak po vzoru většího Focusu RS dostala několik výrazných optických vylepšení, které z tohoto malého vozu dělají pořádně „nadupaného svalouna“. Velmi výrazný je tak přední nárazník s mohutným otvorem pro nasávání vzduchu k chladiči, nepřehlédnutelné jsou také rozšířené blatníky kolem všech kol na rozšířených nápravách. Fiesta má tak velmi „dynamický posaz“ a působí stabilním dojmem.
Na zádi vozu objevíme křidélko nad třetími dveřmi, výfukové potrubí je zakončeno leštěnou koncovkou o velkém průměru. O patřičný vzhled se ještě starají hliníková 18“ kola.
Uvnitř Fiesty zaujme na pohled velmi pohledný tříramenný sportovní volant, mezi kontrolními budíky objevíme motivující nápis RS. Interiér je ještě dotvořen doplňky a detaily z leštěného kovu.
Pod kapotou Fiesty RS nalezneme šestnáctiventilový dvoulitr o výkonu 132 kW, který dokáže tento sportovní model zrychlit z 0 na 100 km/h za 7 vteřin. Další podrobnější informace výrobce zatím nezveřejnil.
Foto: Ford