Citroën by rád v následujících čtyřech letech prodal v Číně 200 000 modelů DS, tedy nikoliv modelů, ale automobilů pod touto značkou. V Číně je totiž divize DS brána jako samostatná značka. Je to podivuhodné, že právě Francouzký koncern PSA tak dobře získává podíl na trhu v luxusním segmentu. Jejich kuchařka na úspěch je jednoduchá, správné nastavení ceny, vytvoření nové značky a zacílení na vhodné klienty.
Právě zacílení na vhodné klienty mělo na úspěchu největší podíl. „Byznysmen, který zvažuje nákup třeba Audi A6, si nikdy nepořídí vůz DS5. Ten si koupí spíše lidé pracující v lifestylovém odvětví, například návrháři,“ říká Arnauld Ribault, šéf divize DS pro Čínu.
Za úspěchem také stojí cena. Například Citroën DS 5LS stojí 149 900 čínských yuanů (v přepočtu asi 480 000 Kč), kdežto čínské Audi A3 sedan stojí 199 900 RMB (v přepočtu 640 000 Kč).
PSA se tak bude snažit zvýšit podíl v tomto segmentu. Svou dealerskou síť chtějí rozšířit na více než 100 prodejců, zároveň se pro tamní trh chystají modely určené jen pro Čínu.
Zdroj: Autoweek.nl