Vozy Škoda budou v příštích čtyřech letech tvořit oficiální flotilu pelotonu.
Smlouva mezi mladoboleslavskou automobilkou a pořádající agenturou Amaury Sport Organisation byla podepsána v úterý 2.března 2004 v dějišti mezinárodního autosalonu v Ženevě, kde Škoda Auto představila zcela novou generaci modelu Octavia.
V rámci plánu rozvoje na významných evropských trzích včetně Francie, hledala Škoda Auto spojení s vrcholnou mezinárodní sportovní událostí, která by doplnila velmi úspěšný projekt sponzoringu mistrovství světa v ledním hokeji. Divácká sledovanost cyklistické Tour de France (15 milionů diváků, 2 miliardy televizních diváků při televizních přenosech do 170 zemí), která se řadí na 3. místo hned za olympijské hry a mistrovství světa ve fotbale, přesně odpovídá ambicím a strategii značky Škoda.
Nové partnerství Škoda Auto s nejslavnějším cyklistickým závodem planety vstoupí v platnost již při letošním ročníku (3. – 25. července 2004). Vedle pozice oficiálního partnera TdF se Škoda stala rovněž kmotrem bílého trikotu, který se uděluje nejlepšímu juniorovi na Tour de France. Kontrakt zahrnuje i dalších 11 cyklistických závodů organizovaných A.S.O.
Zdroj: Tisková zpráva Škoda Auto, a.s.
Škoda Auto novým partnerem Tour de France
Škoda Auto se stala oficiálním partnerem legendárního cyklistického závodu Tour de France.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Eva Pavlová se stala terčem nespokojených občanů. Jak to nesla?
-
Bývalka Bena Afflecka učinila v otázce Jennifer Lopez zásadní rozhodnutí!
-
Dwayne Johnson září na premiéře Moana 2: Tanec a svaly, které vyráží dech!
-
Breivik už má vězení dost. Masový vrah chce na svobodu
-
Breivik už má vězení dost. Masový vrah chce na svobodu
-
TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc
-
DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky
-
Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru
-
Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?