Vozy Škoda budou v příštích čtyřech letech tvořit oficiální flotilu pelotonu.
Smlouva mezi mladoboleslavskou automobilkou a pořádající agenturou Amaury Sport Organisation byla podepsána v úterý 2.března 2004 v dějišti mezinárodního autosalonu v Ženevě, kde Škoda Auto představila zcela novou generaci modelu Octavia.
V rámci plánu rozvoje na významných evropských trzích včetně Francie, hledala Škoda Auto spojení s vrcholnou mezinárodní sportovní událostí, která by doplnila velmi úspěšný projekt sponzoringu mistrovství světa v ledním hokeji. Divácká sledovanost cyklistické Tour de France (15 milionů diváků, 2 miliardy televizních diváků při televizních přenosech do 170 zemí), která se řadí na 3. místo hned za olympijské hry a mistrovství světa ve fotbale, přesně odpovídá ambicím a strategii značky Škoda.
Nové partnerství Škoda Auto s nejslavnějším cyklistickým závodem planety vstoupí v platnost již při letošním ročníku (3. – 25. července 2004). Vedle pozice oficiálního partnera TdF se Škoda stala rovněž kmotrem bílého trikotu, který se uděluje nejlepšímu juniorovi na Tour de France. Kontrakt zahrnuje i dalších 11 cyklistických závodů organizovaných A.S.O.
Zdroj: Tisková zpráva Škoda Auto, a.s.
Škoda Auto novým partnerem Tour de France
Škoda Auto se stala oficiálním partnerem legendárního cyklistického závodu Tour de France.
Doporučit článek
Další zprávy
-
Jan Kačer v nemocnici: Jaký je jeho zdravotní stav?
-
První máj Veroniky Arichtevy nebyl podle představ! Proč musela do nemocnice?
-
Jsem zpět! Dara Rolins prolomila mlčení po estetickém zákroku
-
TRAGÉDIE: Pohřešovanou dívku z Ústí našli policisté mrtvou
-
Vážná nehoda v Praze. Porsche najelo na chodník a srazilo ženu s kočárkem
-
TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?
-
TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin
-
Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?
-
Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem