Jak někteří vědí, Lancia sice jméno Delta oživila, ale její druhá generace není rozhodně sportovním vozem, nýbrž luxusním hatchbackem nižší střední třídy. Ten nedostal svou sportovní variantu, což je možná nakonec i dobře.
Starou Lancii Delta HF Integrale přepracoval v návrhářském počítačovém programu Angelo Granato, který pomocí počítačové vizualizace vytvořil moderní pojetí Delty HF Integrale. I přes modernější podobu si však vůz zachoval množství hran, kompaktní rozměry a hlavně typickou čtveřici světel vpředu.
Koncept disponuje rozvorem 2630 mm, na délku má 4270 mm, na šířku 1850 mm a na výšku jen 1380 mm. V případě reálné výroby by se staronová Delta HF Integrale dočkala benzínového čtyřválce 1.75 TBi s výkonem 235 koní. Vůz by disponoval permanentním pohonem všech kol, sprint z 0 - 100 km/h by zvládl za 6,2 sekundy, maximální rychlost by pak činila 242 km/h.