Technici z tohoto oddělení si na úpravu vzali Ferrari 458 Italia a dali mu přízvisko Lauda. Název však klame tělem, 458 Italia Lauda není věnovaná Nikimu Laudovi a ani s ním nemá nic společného.
Pravým důvodem tohoto označení je totiž fakt, že si jej nechal na zakázku vyrobit jeden nejmenovaný movitý klient, a to právě ve stylu monopostu F1, se kterým Nikki Lauda vyhrával v sedmdesátých letech minulého století. Zákazník si vůz nechal vytvořit poté, co shlédnul film Rush (v překladu Rivalové), pojednávající o souboji Laudy a Hunta v sezóně 1976
A čím se vlastně 458 Italia Lauda odlišuje? Na první pohled nejde přehlédnout bílo-červenou karosérii, která je doplněná o italskou trikolórou na střeše. Kola mají odlišný design a jsou přestříkány do zlaté barvy. Interiér zas poznáte podle další trikolory, která je na středovém panelu nebo na sedadlech, jenž jsou prošívána červenou nití.
Co se týče techniky, tak tam se žádné změny neodehráli, zákazníkovi standardní jízdní výkony 458 Italia zřejmě naplno postačují.