Unipetrol: obchodní strategie pro období 2013 až 2017

benzinky | foto: Archiv AutoRoad.cz

Společnost plánuje rozsáhlé investice. Přibudou frančízovy a bezobslužné stanice

Česká akciová společnost Unipetrol a.s. zveřejnila svou strategii pro období čtyř následujících let. Tisková zpráva udává jasné sdělení o rozsáhlých investicích v oblasti tzv. franšízových čerpacích stanic a bezobslužných stanic Express 24.

Hlavním cílem v maloobchodním prodeji má být posílení tržní pozice na 20% do roku 2017. Rozvoj a výstavba „franšízových“ stanic, tedy míst se stále stejnou skladbou prodejních poboček a tzv. bezobslužných stanic, fungujících permanentně v intervalu 24 hodin, provozovaných pod značkou BENZINA, má přinést do kasy potřebné finance pro projekty a zvýšit tak výtoč v rozmezí 31-35%.

Výstavba roku 2013 zahrnuje vznik čtyřech nových stanic Expess 24, následující rok vznik desítek dalších. Téměř polovina vzniklého zisku bude automaticky použita pro financování investičních projektů, zbylé miliardy společnost plánuje použít pro modernizaci stávajících jednotek.

Společnost Unipetrol patří mezi 10 největších českých firem dle tržeb. Dalšími jsou ku příkladu ŠKODA AUTO a.s., ČEZ a.s., RWE Transgas a.s. a další.

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 0 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy