Tata Nano přicházela na trh s velkými očekáváními. Automobilka chtěla, aby se levný vůz stal stejnou legendou jako Fiat 500 nebo Volkswagen Beetle. Očekávání se ale nenaplnila. Prodeje mikrovozu potápí problémy s bezpečností a pochybnosti o spolehlivosti.
Automobilce proto nezbývá než inovovat. Vše navíc uspíšil očekávaný příchod superlevných vozů od Datsunu, za kterým bude stát konsorcium Renault-Nissan. Po úspěchu levné Dacie Logan má Tata oprávněný důvod k obavám.
Nano dostalo modernizaci již loni, kdy se změnily některé technické prvky. Nyní se dočkáme faceliftu po vzhledové i technické stránce. Největší novinkou ale bude větší motor. Namísto současného šestistovkového benzínu bude možné zakoupit do vozu osmistovka na stejné palivo. Měla by přijít také verze na plyn a na diesel. Tím se vůz přiblíží k dražším a úspěšnějším mini.