Při zběžném pohledu na vůz si možná úpravy ani nevšimnete. Na karoserii v podstatě nenajdete žádné změny. Ty se udály pouze v interiéru vozu, ale o to výrazněji. Celá palubní deska byla, zjednodušeně řečeno, posunuta o půl metru doprava. Sedadlo pro spolujezdce bylo odstraněno a v místech, kde původně byla středová konzole je nyní umístěna sedačka řidiče.
Celý vůz byl vytvořen pro nejmenovaného zákazníka, který chtěl řídit své Porsche 911 Cabriolet z centrální pozice, tak jak to zažívali řidiči vozu McLaren F1. Na rozdíl od něj však vůz není vybaven třemi sedadly, ale pouze jedním. Zadní dvě sedadla byly odstraněny a vytvořili místo pro více zavazadel.
Technika vozu měněna nebyla, kromě součástí, které byly při přestavbě posunuty. Za zadní nápravou tedy stále najdeme plochý šestiválec s objemem 3,8 litru a nejvyšším výkonem 385 koní.
Vlastní přestavba vozu na jednomístný zabrala téměř rok. Tuckey dále prohlásil, že už pracuje na druhé 911, která bude brzy připravena pro zákazníka.