BMW dávkuje příchod svého sporťáku i8 po kouscích. Po dvou konceptech tu máme třetí, tentokrát otevřený.
Koncept Spyderu vychází z uzavřené varianty představené před necelým rokem. Přebírá z něj veškerou techniku a samozřejmě i vzhled. Jen ta střecha tak nějak chybí.
Pod kapotou konceptu se nachází dvojice motorů - přední kola má na starosti 130koňový elektromotor, zadní kola obstarává silnější 1,5litrový tříválec s výkonem 220 koní. Společné maximum je 349 koní. Zatímco elektromotor má jen klasickou, jednostupňovou převodovku, spalovacímu motoru napomáhá automatický sedmikvalt.
Před nedávnem jsme však přinesli zákulisní informace o tom, že sériové parametry se budou mírně lišit. Více v tomto článku.
Vzhledem k absenci střechy se zvýšila hmotnost, ta je nyní 1630 kilo (namísto 1480 kilo u uzavřeného konceptu), což sráží schopnost zrychlení z klidu na stovku na rovných pět sekund.
Vzhled se od uzavřené varianty prakticky neliší, za pozornost tak stojí snad jen spoiler umístěný nad předním oknem. Měl by omezovat turbulence v kabině.