Porsche dalo všechny své přátele na jednoho Caymana

| foto: Archiv AutoRoad.cz

Moderní sociální sítě jsou dnes velevýznameným komunikačním kanálem mezi zákazníky a firmami. Nemůže to opomíjet ani Porsche...

To, že někdo není z finančních důvodů zákazníkem značky, ještě neznamená, že jím nemůže být i za rok a proto je nutné si pěstovat dobré vztahy nejen s aktuálními potenciálními zákazníky, ale i s těmi budoucími.

Mimo jiné i proto společnost se svými fanoušky na Facebooku komunikuje prostřednictvím speciálního vozu, který nechala pokrýt tvářemi svých příznivců. Vyrobila jej na počest dvou milionů fanoušků a vystavuje ho ve svém muzeu ve Stuttgartu.

 Pokud se do Stuttgartu nedostanete, můžete se podívat alespoň na tuto stránku. Je tam možné si celý vůz prohlédnout ve 3D a s pomocí vyhledávače na něm najít také ten svůj obličej.

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 0 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy