Elektromobil odvozený z Defenderu byl sestrojen pro safari na jihu Afriky. Elektrický pohon byl užit z ryze praktického důvodu, je totiž tišší než obvyklý naftový motor a tím pádem i méně plaší zvěř. Návštěvníci si tak mohou dosytosti užít výhled na přírodu.
Speciál odvozený z krátké verze Land Roveru má sice nepříliš dlouhý dojezd 80 km, pro účely safari to ale bohatě stačí, obvyklá trasa je asi třetinová. Terénní schopnosti vozu jsou otestovány a mají být srovnatelné s běžným "lanďákem." Maximální rychlost dosahuje pro terén dostatečných 60 km/h. Při vyšších rychlostech už by stejně byla otevřená kabina nepříjemná.
Interiér je kompletně přestavený, zmizela střecha, takže osmici pasažérů nic nebrání v dokonalém výhledu. Nainstalována jsou sedadla, která se směrem dozadu zvyšují, aby bylo možné pohodlně vidět přes ostatní.