Koncernu Hyundai/Kia se za posledních pár let daří velmi dobře. Momentálně je pátou největší automobilkou na světě a její prodeje stále rostou. Zároveň s tím stoupá i spokojenost zákazníků s jejími vozy.
Agentura Brandon-Keys zveřejnila výsledky svého průzkumu týkajícího se věrnosti zákazníků ke značce automobilů. A právě Hyundai z ní vyšel vítězně. Průzkum se týkal amerického trhu, kde se v poslední době velmi dobře prosadily hlavně faceliftovaná Sonata a Elantra.
I díky těmto dvěma vozidlům loni Hyundai v USA prodal více než 500 000 aut a získal zhruba pětiprocentní podíl na trhu. Od letošního roku se Hyundai zaměřil na to být první automobilkou do roku 2025, která bude mít průměrnou flotilovou spotřebu menší než 4,8 litru na 100 km (50 MPG).
Následující místa v průzkumu obsadily Ford (2. místo), Honda/Nissan (společné 3. místo), Mercedes/BMW (společné 4. místo) a Kia/GM (společné 5. místo).