V historii automobilky, která sahá až do roku 1895, to bude v pořadí šesté logo. Nynější černo-zelené používá mladoboleslavská automobilka od roku 1994. Předchozí znak s okřídleným šípem v modro-bílém provedení používala Škoda auto od roku 1926.
"Je spojené s novou filozofií naší značky, našich nových produktů a také strategie prodejců," řekl k novému logu Jaroslav Povšík, předseda Podnikové rady.
Podle něho má firma na růstovou strategii našlápnuto dobře už z hlediska připravované palety vozů, musí ale také vyřešit zaměstnance. "Zatím je příslib, že zvýšíme počet zaměstnanců, ten ale není určitý z hlediska Mladé Boleslavi, Kvasin a Vrchlabí. Zejména v případě Vrchlabí musíme spojit všechny síly, abychom konečně vyřešili jeho budoucnost," uvedl Povšík pro odborářský časopis.
Foto: Lidovky.cz