Volkswagen 1,4 TSI pravděpodobně skončí, je moc komplikovaný

Volkswagen | foto: Volkswagen

Aby bylo technické řešení dlouhodobě udržitelné, musí být hlavně jednoduché. To se ale evidentně netýká turbokompresoru u Volkswagenu.

Automobilka by podle všeho tuto technologii nejraději pohřbila. Důvodem je přílišná složitost systému a z toho plynoucí nákladnost výroby.

Ani několikanásobné výborné umístění v anketě o motor roku nezabránilo rozhodnutí o postupném ukončení produkce. Nahradit jej mají motory s konvenčním turbodmychadlem. Podle Volkswagenu totiž plně dostačují.

Tento motor se nově nachází i ve Fabii RS. Dá se očekávat, že tento motor jednoduše doběhne ve všech vozech, do kterých se v současné době dává, ale dále se již do žádného nového modelu nedostane. Škoda.

Doporučit článek

Diskuze:

Počet příspěvků: 0 Přidejte vlastní názor…

Další zprávy