Stejný typ vozu byl rovněž nejžádanějším v bazarech firmy AAA Auto ve Slovenské republice.
„Zatímco Češi preferovali fabie v šedé metalíze, Slováci ve stříbrné. V Čechách kupovaly fabie z jedné třetiny ženy a v 80 procentech případů daly přednost ‚krátké‘ fabii před verzí combi,“ uvedla Dana Pavlousková, manažerka vztahů k veřejnosti a investorům společnosti AAA Auto.
Ve srovnání s předcházejícím rokem se loni v autobazarech AAA Auto prodeje fabií zvýšily o čtyři procenta, a tento typ se tak stal nejžádanějším ojetým vozem. Ještě výraznější zvýšení zájmu, o 23 procenta, však tyto bazary zaznamenaly u octavií. Dalšími nejvíce preferovanými modely byly Ford Focus, Opel Astra, VW Passat, Ford Mondeo a Renault Mégane.
Ženy při výběru ojetého auta nejčastěji kupovaly značky Škoda, Peugeot 206, Renault Mégane a Opel Astra. Muži se klonili kromě škodovek také k typům Ford Focus, Ford Mondeo a VW Passat.
„Skokanem roku“ se v AAA Auto staly vozy kategorie SUV, jejichž prodej loni meziročně stoupl o 43 procenta.
Skupina AAA Auto provozuje síť 25 poboček v České republice a na Slovensku. V září 2007 vstoupila nizozemská mateřská společnost AAA Auto Group N.V. na burzy cenných papíru v Praze a Budapešti. V roce 2009 skupina AAA Auto prodala 37 215 automobilů a její celkové výnosy činily 165,1 milionu eur (4,11 mld. Kč). Za první tři čtvrtletí roku loňského společnost prodala 29 617 aut.