Škoda už není zdaleka jen česká. Své závody má také v Rusku, Indii a Číně, auta s touto značkou se vyrábějí i na Slovensku. Právě asijské továrny by měly být nositelem růstu, jak jej Vahland plánuje.
V České republice budou ponechány stávající závody a hlavně vývojové centrum, které by mělo být mnohem více vytížené než dnes vždyť flotila pěti modelových řady by se měla rozrůst na dvojnásobek. První dvě vlaštovky přijdou již brzy, mikroauto odvozené ze studie Volkswagen Up! a levný vůz zejména pro rozvojové trhy, který nahradí Octavii Tour. Další tři vozy by pravděpodobně měly spadat do kategorií SUV a MPV.
Přestože vozy pro Evropu by se měly vyrábět především u nás, Vahland nevyloučil, že by se k nám mohly Škodovky i dovážet. Pro nás jde spíše o jistou věc, protože mikrovůz bude montován na Slovensku a již dříve zde byla prováděna montáž některých Octavií. Ta byla kvůli uvolnění kapacity závodu nedávno stažena zpět do ČR.
Mimo to, Vahland oznámil také to, že nehodlá dopustit, aby se Škoda stala levnou značkou a byla ji ořezávána výbava, jak v poslední době zaznělo i na našem serveru.