Do třídy ekologických městských vozů má Nissan rozhodně co říct. Přichází proto s konceptem elektrického městského pidivozítka, které využívá sériové ústrojí z Nissanu Leaf.
Svým řečením jde o opravdový koncept, který ej zajímavý zejména z hlediska vnitřního řešení. Na superjednoduché přístrojové desky jsme si už zvykli. Ani Townpod není výjimkou mezi vozy, které se ovládají téměř výhradně přes jeden větší displej.
Druhý displej je potom určen k zobrazování informací o vozidle, tedy rychlosti, nabití baterií, ujetých kilometrech apod. Za zmínku stojí určitě i drážka před spolujezdcem i řidičem. Do té je možno zasouvat malé kuličky se zářezem, přičemž právě do tohoto zářezu je možné umístit jeden či více praktických držáků na pití nebo třeba na poličku. Přestože reálně by tento systém musel nutně nevyhovět bezpečnostním požadavkům, bránil by totiž rozvinutí airbagu, určitě je pěkné se na něj dívat.
Podobně jako Peugeot u svého konceptu HR1, i Nissan počítá s tím, že nejlepší způsob, jak složit sedačku, je nalepit ji na tu přední. Jde na to trochu jiným způsobem, princip je ale podobný.
Mimo atypicky řešených dveří určitě stojí za pozornost také díra ve střeše, kterou je možné vystrčit dlouhé předměty směrem nahoru.
Podívejte se také na souhrn všech novinek z Paříže 2010!