Design tohoto konceptu je čistý kříženec mezi mnoha vozy a koncepty, které Peugeot v posledních letech představil. Zvláště nápadná je podoba s městským miniautíčkem BB1, na které odkazují hlavně pozoruhodně tvarované A sloupky.
Koncept, nebo spíš konceptíček, vždyť je dlouhý jen 3,7 metru, je poháněn maličkým tříválcem o objemu 1,2 litru, který ale díky přeplňování dává skvělý výkon 110 koní. Motor, který je umístěn u zadní nápravy, je ještě dále dopován elektromotorem s nejvyšším výkonem 37 koní. Ten dokáže vůz živit na trase dlouhé něco přes dva kilometry. Průměrná spotřeba je 2,5 litru.
Zajímavě je řešena zadní lavice, respektive dvě zadní sedadla. Ta je možno posunout dopředu a nalepit je na sedadla přední, čímž se zvětšuje kufr. Jeho hodnota se tak může měnit od 180 litrů (čtyři místa), přes 457 až po 734 litru, kdy se dá sedět jen vepředu.
Pro ovládání palubních přístrojů, zejména klimatizace a navigace, je použit tablet. Tohle řešení ve svých konceptech avizuje už delší dobu více výrobců, kdo se do toho tedy pustí jako první?
Podívejte se také na souhrn všech novinek z Paříže 2010!