Kupé od Maybachu odvozené nevzniklo přímo u výrobce, byť měl vývoj jeho podporu. Stojí za ním úpravce Xentec.
Tomu se podařilo přepracovat karoserii Maybachu - v podstatě celou. Změněn byl přední i zadní nárazník, blatníky se rozšířily, zmizel jeden pár dveří, přední sloupky mají ostřejší zalomení, přední dveře byly prodlouženy a s tím byl odsunut i B-sloupek, záď je úplně nová.
Motor pochází z verze 57S, na té je ostatně založen celý vůz. Dosahuje výkonu 612 koní.
Samozřejmostí je komplexnost úprav v interiéru i exteriéru, v dispozici je rozměrné střešní okno a interiér může zákazníka hýčkat neomezeným luxusem. K dispozici bude i sportovnější verze.
Vyrobeno bude pouhopouhých 100 kousků, přičemž dvacet z nich vyjede z továrny už letos. O servis netřeba se bát, poskytne jej totiž každá opravna Maybach.